پرویز آراسته مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : فیلمهای منتخب جشنواره فیلم سبز در 7 شهر این استان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،آراسته گفت: ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبزاز 18 لغایت 24 شهریور ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد .

وی گفت: جشنواره بین المللی فیلم سبز با هدف استفاده از ابزار و هنر به منظور اشاعه ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین احاد مردم میباشد.

وی گفت:  هنرمندان با استفاده از فن و فنون هنری اعقاید و افکار خود را در خصوص مسائل و مشکلات  مختلف زیست محیطی و راهکارهای لازم جهت حفاظت از محیط زیست از طریق فیلم و تصاویر به نمایش می گذارند. 

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : اکران فیلمهای منتخب ششمین جشنواره بین المللی سبزدر این استان نیز پخش خواهد شد و طبق هماهنگی های صورت گرفته فیلمها در منطقه آزاد ماکو، خوی، سردشت، مهاباد، نقده و بوکان و همچنین در ارومیه بصورت رایگان برای عموم علاقمندان به فیلمهای زیست محیطی  اکران خواهد گردید.

آراسته گفت: از کلیه علاقمندان به صنعت فیلم بخصوص فیلمهای زیست محیطی که با هدف حساس سازی مردم به منظور حفظ و حراست از محیط زیست که برای حال و آینده زندگی بشریت از اهمیت ویژه ای برخوردار است دعوت می کنیم به همراه خانواده به ویژه کودکان و نوجوانان بعنوان امانتداران محیط زیست  از فیلمها دیدن نمایند .

 

 انتهای پیام/ع

ششمین جشنواره فیلم سبز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.