کارگاه آموزشی روایت قصه هایی از تاریخ معاصر ایران و جهان دریزد از امروز دریزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی یزد گفت: به منظور آشنایی بیشتر فعالین صنعت گردشگری با مباحث تاریخی کشور ایران و بنا به پیشنهاد موسسه آموزشی خدمات گردشگری رشد مقرر شد کارگاه آموزشی با موضوعات متنوع تاریخی برگزار شود.

نصیری افزود: مباحث این دوره شامل تاریخ دوره نادرشاه افشار و کشته شدن وی، شکل گیری دوره های زندیه و قاجاریه، تاریخچه و پیشینه تهران، قصه ها و خاطرات کاخ گلستان، شرحی بر انقلاب کبیر فرانسه، جنگ های ایران و روسیه، مشروطیت در ایران، بروز جنگ های جهانی اول و دوم و پیامدهای آن، روی کارآمدن پهلوی اول و دوم، خاطرات کاخ های سعدآباد و نیاوران و در نهایت شکل گیری انقلاب اسلامی ایران خواهد بود که توسط علیرضا عالم نژاد مدیرعامل موسسه گنجینه هزار انسان و مدیر سایت گردشگری کافه تهرون برای علاقمندان ارائه خواهد شد.

با توجه به اعلام واحد آموزش معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، کارگاه آموزشی فوق العاده به مدت دو روز و با عنوان روایت قصه هایی از تاریخ معاصر ایران و جهان بر اساس سایت ها و مکان های گردشگری ویژه راهنمایان فرهنگی و راهنمایان محلی برگزار می شود.

 یک دوره آموزشی شانزده ساعته به منظور توانمندسازی راهنمایان گردشگری استان و به همت موسسه آموزشی خدمات گردشگری رشد در روزهای شانزدهم و هفدهم شهریور ماه در محل سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی استان به اجرا در می آید.

گفتنی است: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در کارگاه مذکور با موسسه آموزشی خدمات گردشگری رشد واقع در محله فهادان به شماره 36207175 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ ی

کارگاه آموزشی روایت قصه هایی از تاریخ معاصر ایران و جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار