استاندار خوزستان از شهرداری اهواز درخواست هرس کردن درختان کنوکارپوس را داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: سال گذشته یک تجربه موفق را داشتیم و آن هم بسیج همه امکانات از جمله معاونت عمرانی برای هرس درختان کنوکارپوس بود. انجام این کار باعث کاهش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان ها و نتایج خوب دیگری شد.

وی بیان داشت: انجام این کار باعث ایجاد یک آرامش خاص در شهر شد و از شهرداری اهواز می خواهیم که با همان جدیت سال گذشته هرس درختان کنوکارپوس را انجام دهند. امسال هم اگر لازم باشد باز از اداره برق و نفت بالابر در اختیار شهرداری قرار می دهیم.

شریعتی گفت: میزان مسافرت ها و یا برگشت از مسافرت در دو هفته منتهی به مهر بیشتر می شود که باید دقت نظر لازم را به این مورد داشته باشیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش حجم تردد به سوی مرزهای شلمچه و چذابه افزود: هم اکنون اداره کل راه و شهرسازی مسیرهای منتهی به شلمچه، دشت آزادگان، بستان و چذابه نیز به صورت جدی کار می کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: برای بازگشایی مدارس نیز باید به شهرداران تأکید شود تا اقدامات لازم را در زمینه خط کشی خیابان ها و نظیر این موارد را در کل شهرهای استان انجام دهند که با وضعیت خوبی به استقبال بازگشایی مدارس برویم.

انتهای پیام/م

مزایای هرس کردن درخت کنوکارپوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.