مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 30 غرفه صنایع دستی در پنجمین جشنواره انگور ارومیه دایر می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، جلیل جباری با اشاره به اقدامات اداره کل درخصوص برگزاری پنجمین جشنواره انگور ارومیه افزود: این اداره کل همانند سالهای گذشته درقالب 30 غرفه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری استان در راستای آشنا کردن مردم با جاذبه های گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی فعالیت خواهد کرد.دایر شدن 30 غرفه صنایع دستی در کنار پنجمین جشنواره انگور

وی گفت: امسال غرفه های مردم شناسی و معرفی آداب و رسوم گذشته استان را با محوریت انگور و فرهنگ مردم ارومیه و استان را در نمایشگاه خود خواهیم داشت که در نوع خود کم نظیر می باشد .

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: در نمایشگاه صنایع دستی امسال سعی شده تا از هنرمندان صنایع دستی استان که در زمینه انگور آثاری هنری دارند بهره برده و با هدف توسعه و ترویج محصولات صنایع دستی به دید عموم گذاشته شود.

جباری با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره انگور توسعه گردشگری در استان است افزود: اجرای جشنواره انگور و جشنواره های مشابه سبب جذب گردشگران شده و موجب می شود تا فرصتهای سرمایه گذاری را برای علاقه مندان به گردشگری در استان فراهم شود.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان تصریح کرد: هدف دیگر از برگزاری اینگونه جشنواره ها حفظ آئین و آداب و رسوم مرتبط با فرهنگ مردم استان بوده و معرفی آن به گردشگران است.
پنجمین جشنواره انگور از تاریخ 16 شهریور ماه تا 24 این ماه در محل دهکده ساحلی چی چست ارومیه با حضور بخش دولتی و خصوصی با محوریت انگور برگزار خواهد شد .
انتهای پیام/ع

جشنواره انگور ارومیه با 30 غرفه صنایع دستی رونق بیشتری میگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.