دبيركل جامعه اسلامی كارمندان از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در اوایل فصل زمستان خبر داد.

سجادیسیدکمال الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری کنگره تشکل متبوعش، اظهار داشت: جامعه اسلامی کارمندان قصد دارد خود را با قانون جدید احزاب و تشکل‌های سیاسی وفق دهد، بنابراین  احتمالا در اویل فصل زمستان کنگره‌ای برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در کنگره آتی جامعه اسلامی کارمندان اعضای شورای مرکزی جدید انتخاب خواهند شد و ما از جوانان عضو، دعوت می‌کنیم تا که در کنگره برای عضویت در شورای مرکزی کاندیدا شوند.

سجادی اضافه کرد: جامعه اسلامی کارمندان از تشکل‌های فعال عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است و مخاطبان ما قشر کارمند کشور است که ظرفیت‌های بالایی دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان خواستار تغییراتی در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: ما از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم، اما معتقدیم که باید جامعه کارمندی هم در ساختار این جبهه گنجانده شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده نظر و پیشنهادم را به نمایندگی از جامعه اسلامی کارمندان درباره ایرادات ساختاری جمنا به اعضای آن گفتم و انتظار داریم که از ظرفیت‌های جامعه کارمندی استفاده بیشتری شود.

 

انتهای پیام/

 

حمایت جامعه اسلامی کارمندان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار