مدیر عامل شرکت مخابرات فارس گفت: علت اختلال شبکه همراه اول درفارس اجرای عملیات افزایش پهنای باند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر روزگار مدیر عامل شرکت مخابرات فارس گفت: اختلال‌هایی که در روز‌های اخیر مشترکان همراه اول در استان فارس و شیراز با آن مواجه هستند ناشی از اجرای عملیات افزایش پهنای باند است و می‌کوشیم که این تغییرات ظرف کمتر از ۲ ماه آینده انجام شود و اختلال‌ها به طور کامل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد خطوط تلفن همراه اول در استان فارس چهار میلیون و ۴۰۰ هزار خط است، افزود: سال ۹۵ بحث بهسازی کل شبکه ارتباطی استان فارس در قالب برنامه فاز هفت ارتباطات سیار در دستور کار قرار گرفت و از شهریور ۹۵ تا اردیبهشت ۹۶ کار تعویض ۲ هزار و ۱۹۷ سایت تلفن همراه با نسل سوم و چهارم همراه اول به پایان رسید.

روزگار بیان کرد: بررسی‌هایی که پس از اتمام برنامه فاز هفت انجام شد نشان داد که با وجود تغییرات ایجاد شده هنوز در برخی نقاط استان پوشش مناسبی نداریم، برای رفع این مشکل بحث اضافه کردن پهنای باند فرکانسی در ۲۲۰ نقطه دیگر استان به ویژه کلانشهر شیراز در قالب برنامه فاز هفت پلاس در دستور کار قرار گرفت که هم اینک در دست انجام است.

مدیر عامل شرکت مخابرات فارس، از شهروندان تقاضا کرد که در صورت مواجه شدن با هرگونه اختلال در شبکه همراه اول، از طریق تماس با شماره ۹۹۹۰ نوع مشکل و نقطه بروز اختلال را اعلام کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
انتهای پیام/ر


اختلال شبکه تلفن همراه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار