شکست گروه تکفیری صهیونیستی داعش در دیرالزور ضربه‌ای دردناک و سهمگین به حامیان منطقه‌ای و غربی آن است.

شکست داعش در دیرالزور؛ ضربه‌ای مهلک بر پیکره این گروه تروریستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار؛ شکست گروه تکفیری صهیونیستی داعش در دیرالزور یک ضربه دردناک و سهمگین به حامیان منطقه ای و غربی آن است و آمریکا و هم پیمانانش شماری از سرکرده‌های داعش و افراد مسلح آن را به خارج از مناطق درگیری انتقال داده‌اند تا برای توطئه‌ ای آماده شوند که برای اجرا در مناطق دیگر تدارک دیده می شود.

گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این مطلب در گزارشی گفت پیروزی ارتش سوریه در دیرالزور یک پیروزی عادی نیست بلکه یک موفقیت راهبردی بزرگی است که پیامدهای بزرگی بر مسیر جنگ با تروریسم در سوریه دارد. داعش یکی از بازندگان این نبرد است این در حالی است که بازتاب این پیروزی راهبردی به خوبی در پایتخت‌های کشورهای منطقه‌ای به خوبی شنیده خواهد شد؛ همان کشورهایی که از این گروه حمایت کردند. آمریکا نیز این پیروزی را به خوبی تحلیل و تفسیر خواهد کرد و آثارش را خواهد دید.

آمریکا و هم پیمانانش برای به تأخیر انداختن پیشروی ارتش سوریه برای شکستن محاصره دیرالزور از طریق مانع‌تراشی ها که این گروه تروریستی از آن بهره برد، تلاش کردند. شکست داعش قطعا بر حامیانش و بر کسانی که همه امکانات جنگ را در اختیار داعش گذاشتند تأثیر خواهد گذاشت. امید کشورهای دشمن سوریه به داعش با شکست دیرالزور به یأس تبدیل شد و نیروها یک پیروزی بزرگ بر حامیان منطقه ای و غربی تروریسم به دست آوردند. این را بشار اسد، رئیس جمهور سوریه گفت.

 

انتهای پیام/

 

پیروزی بر داعش در دیرالزور شکستی سخت برای حامیان تروریسم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر داعش کثیف
آخرین اخبار