رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بازسازی واقعه غدیر در ۱۴۳ نقطه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار یعقوب سلیمانی ظهر امروز در همایش تجلیل از موفق‌ترین فعالان راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که در خرم آباد برگزار شد،اظهار داشت: تعالی و رشد سپاه لرستان درزمینهٔ اعزام زائران راهیان نور بسیار خوب و ازنظر کمی و کیفی در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی افزود: در ۲۶ شهر کشور هم‌وطنان اهل سنت واقعه غدیر خم را بازسازی کرده و این در حالی است که غدیر را نباید فراموش کنیم چراکه غدیر سمبل امامت و ولایت است.

رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه مقررشده در ۱۴۳ نقطه کشور واقعه غدیر بازسازی شود، عنوان کرد: غدیر چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد.

سردار سلیمانی یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان را حضور درصحنه‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس بستری برای ترویج همه فداکاری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ما با حضور درصحنه‌های انقلاب روحیه استکبارستیزی را تقویت کرده و اندیشه‌های امام راحل را اجرا می‌کنیم.

رئیس کمیته زائرین ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان نظام خدشه‌داد کردن اندیشه‌های امام است، اظهار داشت: اندیشه‌های امام (ره) در قلب همه ما جای دارد و از آن محافظت می‌کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به عملیات دفاع مقدس بیان کرد: لرستانی‌ها در عملیان کربلای ۵ نقش زیادی داشتند و افتخارات آن بر پیشانب این رزمندگان می‌ماند.

وی افزود: عملیات کربلا ۴ نیز راه‌گشای عملیات کربلای ۵ بود و لرستانی‌ها بازهم در آنجا درخشیدند و افتخارش را برای خود کسب کردند.

انتهای پیام/پ

عملیات کربلا ۴ نیز راه‌گشای عملیات کربلای ۵ بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.