تجمع مردم اندونزی در اعتراض به کشتار مسلمانان میانمار

مردم اندونزی در اعتراض به کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار در جاکارتا پایتخت این کشور دست به تظاهرات زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سایت خبری آسیا نیوز، مردم اندونزی در اعتراض به کشتار مسلمانان روهینگیا در میانمار در  شهر جاکارتا، پایتخت این کشور دست به تظاهرات زدند.

هزاران نفر از تظاهرکنندگان با پوشیدن لباس‌های اسلامی و با در اختیار داشتن دست‌نوشته‌هایی، از خیابان‌های پایتخت عبور کردند و در جلوی سفارت میانمار در مرکز شهر جاکارتا تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با فریادهای "الله اکبر"، پلاکاردهایی با مضامین "کشتار مسلمانان روهینگیا را متوقف کنید" در جهت محکوم کردن اقدامات دولت میانمار با خود حمل می‌کردند.

یکی از معترضین به خبرگزاری فرانسه گفت: "من فکر می‌کنم این موضوع نه تنها یک مسئله دینی، بلکه یک مسئله انسانی است و آنچه که اتفاق می‌افتد بسیار بی‌رحمانه است."

سخنگوی پلیس جاکارتا نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: در حدود ۶،۰۰۰ پلیس مسلح و افسران ارتش برای محافظت از سفارت میانمار در این محل مستقر شده‌ بودند.

دولت میانمار با آزار و اذیت مسلمانان روهینگیا، به بهانه مهاجرت غیرقانونی به این کشور آنها را از حقوق شهروندی محروم کرده و باعث ایجاد خشم مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده است.

انتهای پیام/

تظاهرات مردم اندونزی در حمایت از مسلمانان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار