رئیس سازمان لیگ های تکواندو از برگزار شدن مسابقات لیگ برتر تکواندو در دو جوانان و بزرگسالان با شیوه ای جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان قرار است لیگ برتر تکواندو از مهر ماه با شیوه جدیدی برگزار شود.


محمد کرمی رئیس سازمان لیگ های تکواندو در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با تغییراتی که در نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو ایجاد شده است، اظهار داشت: امسال قرار است لیگ های جوانان و بزرگسالان را به شیوه جدیدی برگزار کنیم. یکی ازاین برنامه ها برگزاری مسابقات لیگ به شیوه جام جهانی است که از اواسط مهرماه انجام خواهد شد.


او ادامه داد: برگزاری مسابقات با این شیوه تیم ملی را برای رقابت های جام جهانی آماده می کند. امیدوارم با آمادگی بیشتری نسبت به گذشته در مسابقات جام جهانی ساحل عاج شرکت کنیم.

کرمی در پاسخ به این سوال که بعد از برگزاری مسابقات به شیوه جام جهانی تکواندو، آیا تیم ها از نظر پوشش به دو رنگ آبی و قرمز تقسیم می شوند، عنوان کرد: بله همه چیز به شیوه جام جهانی برگزار می شود و تمامی موارد رعایت خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ های تکواندو در پاسخ به این سوال که چرا شد سازمان لیگ های تکواندو به فکر مشابه سازی رقابتهای لیگ با جام جهانی افتاد، خاطر نشان کرد: ابتدا مشخص نبود که این مسابقات همه ساله برگزار می شود یا خیر. اما برگزاری مسابقات به شیوه جام جهانی تداوم پیدا کرد. هیجان بالا و افزایش آمادگی ورزشکاران برای مسابقات جام جهانی نیز از دلایلی بود که تصمیم به اجرای این شیوه گرفتیم. رقابت های لیگ با شیوه جام جهانی در مهر ماه برگزار می شود و تیم قهرمان این رقابتها در جام جهانی حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

مسابقات لیگ برتر تکواندو با شیوه جام جهانی برگزار می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.