جانشین سپاه فتح استان در این مراسم گفت: یادواره سرداران و ۵۹ شهید والامقام حوزه امام علی (ع) عشایر دشت روم بویراحمد برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان در این مراسم گفت:شهدا مدال افتخار برای ملت ایران اسلامی هستند که با خون خود انقلاب اسلامی را برای همیشه در مقابل خطرات بیمه کردند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از نهضت و قیام عاشورای حسینی و آن را عاملی مهم در بیداری اسلامی کشورهای منطقه برشمرد و افزود: عزت، اقتدار، استقلال و امنیت ایران اسلامی آن را به الگویی بی نظیر برای کشورهای آزادی خواه در دنیا تبدیل کرده است.

جانشین سپاه فتح استان با برشمردن مهمترین آثار و برکات این یادواره‌ها ادامه داد:الگو گرفتن نسلهای جوان از شهدا، تبیین آرمانهای انقلاب و شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثاروشهادت و مصون کردن جوانان و نوجوانان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان از جمله دستاوردهای برگزاری یادواره شهدا است.

فرمانده سپاه عشایر استان هم گفت:تا پایان امسال ۶ یادواره حوزه مقاومت، ۲۵ یادواره پایگاه مقاومت و ۵ یادواره آبروی محله دیگر در استان برگزار می‌شود.

سرهنگ بهمنیار هدف از برگزاری این یادوراه‌ها را آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ شهید و شهادت برشمرد و افزود: همچنین تا پایان امسال یادواره بزرگ ۳۸۴ شهید جامعه عشایری استان در یاسوج برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.