تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو فردا برای حضور در مسابقات رده های سنی عازم ازبکستان شدند این در حالی است که نحوه سفر این تیم ها هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو فردا عازم مسابقات رده های سنی در ازبکستان هستند. روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مربی تیم ملی شیرجه ادعا می کند تیم های ملی ابتدا باید با اتوبوس به مشهد بروند، بعد از آن با هواپیما به شهر دوشنبه تاجیکستان پرواز کنند و در دو شنبه با اتوبوس به ازبکستان بروند.


محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به انتشار این ویدیو به خبرنگار ما گفت: محدودیت هایی در پروازهای تهران به تاشکند وجود دارد. به دلیل وجود این محدودیت ها ملی پوشان مجبور بودند با چندین پرواز به تاشکند بروند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تیم های ملی با پرواز ابتدا به مشهد بروند، سپس با پرواز نیمه چارتر به تاجیسکتان پرواز کنند و از آن جا با هماهنگی های انجام گرفته با وزارت امور خارجه دو اتوبوس ملی پوشان را به ازبکستان محل برگزار مسابقات می رسانند.

بعد از دقایقی با اعلام مسئولان فدراسیون موضوع سفر زمینی تیم ها منتفی اعلام شد. نتیجه پیگیری ها گویای آن است که مسئولان فدراسیون هنوز تصمیمی قطعی درباره چگونگی سفر به ازبکستان نگرفته اند. این در حالی است که ملی پوشان فردا عازم ازبکستان هستند.

انتهای پیام/

حضور تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو در ازبکستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار