معاون حقوقی رئیس جمهور از ارائه لایحه جامع تنقیح قوانین دفاع و امنیت به مجلس برای برطرف شدن مشکلات کنونی نیروهای مسلح خبر داد.

لایحه جامع «تنقیح قوانین دفاع و امنیت» را به مجلس می‌دهیمبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور طی سخنانی در همایش حقوق دفاعی اظهار کرد: ما در منطقه‌ای بحران زده و دارای التهاب و جنگ هستیم و به دلیل وجود نیرو‌های مسلح تمامیت ارضی و امنیت کشورمان حفظ شده است.

وی تأکید کرد: این امنیت به قیمت خون و فدا شدن نیرو‌های مسلح به دست آمده است و جای این امر است که همه سازمان‌های پشتیبان در کشور باید از آنها حمایت کنند.

جنیدی تصریح کرد: معاونت حقوقی تلاش می‌کند گره‌های حقوقی نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع را رفع و تسهیل کند و سعی می‌کنیم طی ماه‌های آتی لایحه جامع تنقیح قوانین دفاع و امنیت را به مجلس دهیم تا با برطرف شدن این مانع بسیاری از مشکلات کنونی نیروهای مسلح حل شود. 

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت:ما در این معاونت آماده هستیم تا به همکاری کامل با وزارت دفاع و سایر نیروها بپردازیم و با استفاده از ظرفیت کارشناسی خود در جهت رفع مشکلات قانونی آنها بکوشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار