جشنواره استانی هنرهای تجسمی به میزبانی تویسرکان با معرفی هنرمندان برگزیده‌ به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی همدان معرفی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ برگزیدگان چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در چهار رشته طراحی، نقاشی،گرافیگ و تصویرسازی به شرح زیر معرفی و تجلیل شدند.

طراحی

ـ مقام نخست رشته طراحی را «بوژان رحیمی» از شهرستان همدان از آن خود کرد به همین دلیل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان به این هنرمند اهدا شد.

ـ «جهانبخش امیربیگی» از شهرستان همدان به خاطر کسب مقام دوم رشته طراحی با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان مورد تجلیل قرار گرفت.

ـ مقام سوم جشنواره هنرهای تجسمی در رشته طراحی به «هادی نانکلی» از شهرستان تویسرکان تعلق گرفت که این هنرمند با لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان تقدیر شد.

ـ همچنین لوح سپاس و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان به اثر محمد میرزایی از ملایر به عنوان اثر قابل تقدیر اهدا شد.

نقاشی

ـ دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان به «شقایق تراب‌مؤدب» از همدان به خاطر کسب مقام نخست در رشته نقاشی هدیه شد.

ـ لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان به «سجاد حبیبی» از همدان به خاطر کسب مقام دوم در رشته نقاشی اهدا شد.

ـ «شهرزاد بیاتی» از همدان به خاطر کسب مقام سوم رشته نقاشی جشنواره هنرهای تجسمی، لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان را به خود اختصاص داد.

همچنین آثار هنرمندان سجاد گمار از تویسرکان، سمیه قمری از ملایر و بهاره صیفی از همدان در رشته نقاشی به عنوان اثر قابل تقدیر شناخته شدند و هر کدام با لوح تقدیر و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان مورد تقدیر قرار گرفتند.

گرافیک

ـ دیپلم افتخار و تندیس جشنواره استانی هنرهای تجسمی با مبلغ ٥٠٠ هزار تومان از بهار به خاطر کسب مقام نخست رشته گرافیک به «سمانه رهنما» تعلق گرفت.

ـ لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان به «فاطمه زارعی» از کبودرآهنگ به خاطر مقام دوم جشنواره در رشته گرافیک هدیه شد.

ـ «لیلا ورمزیار» از تویسرکان به خاطر کسب مقام سوم رشته گرافیک لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان جشنواره را به خود اختصاص داد و در رشته گرافیک به آثار محمد باغبان از همدان و زهرا مرادی از نهاوند به عنوان اثر قابل تقدیر هر کدام به تفکیک لوح تقدیر و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان اهدا شد.

تصویرسازی

 ـ دیپلم افتخار و تندیس جشنواره با مبلغ ٥٠٠ هزار تومان به خاطر کسب مقام نخست رشته تصویرسازی به «سارا ترکمند» از همدان تعلق گرفت.

ـ لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان برای مقام دوم بخش تصویرسازی به «نرگس بابارئیسی» از ملایر هدیه داده شد.

ـ «رویا شهبازی» از بهار به خاطر کسب مقام سوم رشته گرافیک جشنواره استانی هنرهای تجسمی لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان را از آن خود کرد.

به گزارش فارس؛ چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی به میزبانی تویسرکان به مدت دو روز در ١٢ و ١٣ شهریور ماه امسال در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد که داوری این جشنواره را تقی حجاریان، احمد فتوت، غلامرضا شاملو، بشیر پوروقار، سعید دولتی، شمس‌الله ساعدی، مهدی اسدی و محمد‌ خالوندپور بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ص.ف

پایان کار جشنواره هنرهای تجسمی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار