مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات ابلاغی ملی و استانی راه و شهرسازی به ۴ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به افزایش اعتبارات این سازمان اظهار داشت: میزان اعتبارات راه و شهرسازی در گذشته حدود ۹۰ میلیارد تومان بوده، اما در دولت یازدهم به ۱۸۶ میلیارد تومان رسید همچنین ۷۰ میلیارد تومان اسناد خزانه جذب شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی ملی و استانی راه و شهرسازی در دولت یازدهم ۴ برابر افزایش یافته است، افزود: از اعتبارات بحران و ماده ۱۸۰ نیز به راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد، اما به دلیل حجم کاری بالا که داریم ممکن است با کمبود بودجه مواجه شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای پروژه‌های سنگین و همچنین اجرای تونل‌هایی مانند چری که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد باید توجه بیشتری به راه و شهرسازی شود، افزود: در دولت گذشته به راه آهن استان تنها ۲ میلیارد تومان تخصیص یافته بود، اما ما در دولت یازدهم ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن پیش‌بینی کردیم، راه آهن استان زمینه اشتغال ۶ هزار نفر را ایجاد می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه تونل زره در دولت گذشته آغاز شده بود، گفت: هزار متر حفاری این تونل در دولت یازدهم انجام شد، اما با توجه به بدهی که به پیمانکار داریم فعلا پروژه متوقف شده که به زودی بخشی از مطالبات پیمانکار پرداخت و کار مجددا آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای عملیات گردنه عسل‌کشان تصریح کرد: قصد داریم با تعریض جاده و اجرای نیم تونل در قسمتی از جاده مشکل را رفع کنیم که در همین راستا عمده عملیات انجام و بخشی از اعتبارات نقاط حادثه‌خیز به این کار اختصاص یافت، اما تخصیص از سوی برنامه و بودجه انجام نشد و پروژه متوقف شد.

انتهای پیام/پ

افزایش ۴ برابری  اعتبارات راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.