به مناسبت هفته ولایت جشن بزرگ تجلی غدیر در محلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت از جایگاه خاصی در میان شهروندان برخوردار است، بر این اساس به مناسبت عید غدیر خم علاوه بر جشن های مردمی، برپایی جشن های مختلفی در محلات مناطق ۱۵ گانه شهر از سوی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

در همین راستا جشن بزرگ غدیر به مناسبت هفته ولایت در محلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار می شود. بر این اساس روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا جشن بزرگ تجلی غدیر در شهرداری این منطقه برپا می شود.

همچنین جشن ۱۵ شهریورماه در محله حصه مدرسه مسلم بعد از نماز مغرب وعشاء و  روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه ساعت  ۲۰ در محله اطشاران مقابل امامزاده اطشاران جشنی بزرگ برپا می شود.

سالن ورزشی ۹ دی در خیابان معراج نیز به مدت ۲ روز در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه میزبان جشن بزرگ غدیر خواهد بود.

 همچنین شنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در خیابان فجر۲ مسجد یوسف زهرا و ۱۸ شهریور ماه بعد از نماز مغرب در خیابان معراج- خیابان مفتح - مدرسه مفتح جشن بزرگ تجلی غدیر اجرا می شود.

عبدالرسول امامی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان دراین باره اظهار کرد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان یکی از مناطق کم برخودار و پرجمعیت در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان محسوب می شود در این راستا برنامه های فرهنگی و شادی در محلات این منطقه برگزار می شود.

وی افزود: جشن تجلی غدیر نیز برای افزایش نشاط و شادابی در محلات منطقه ۱۰ برای عموم شهروندان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: جشن عید غدیر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.