اسکیت‌بازان تیم شهرنورد استان قم با کسب مقام نایب‌ قهرمانی به کار خود در پیکارهای اسکیت رول‌بال قهرمانی کشور پایان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نایب‌قهرمانی اسکیت‌ سواران تیم شهرنورد قم در مسابقات اسکیت رول‌بال ایران در حالی رقم خورد که این مسابقات از سوی فدراسیون اسکیت در قالب دیدارهای رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده و دیدارهای نیم‌فصل آن با نایب‌قهرمانی قم همراه بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون اسکیت، دیدارهای دور رفت از رقابت‌های سال 1396 اسکیت رول‌بال ایران به میزبانی هیأت‌ اسکیت استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز به انجام رسید و تیم شهرنورد قم متشکل از استعدادهای این رشته مقابل حریفان عملکرد موفقی داشت.

تیم اسکیت رول‌بال شهرنورد قم در این مرحله از رقابت‌ها هشت مسابقه مقابل رقبای خود به میدان رفت و در این بازی‌ها 6 بار از سد رقبا گذشت و دو بازی را با نتیجه تساوی به پایان رساند تا به عنوان تیمی بدون شکست مجموعا 20 امتیاز از بازی‌های نیم‌فصل کسب کند.

این در حالی است که به نمایندگی از هیأت‌ اسکیت استان قم دو تیم به نام‌های هیأت‌ قم و شهرنورد قم راهی این رقابت‌ها شده بودند و در حالی که تیم شهرنورد نتایج درخشانی کسب کرد، اما تیم هیأت‌ اسکیت قم با سه امتیاز در بین تیم‌های شرکت کننده رتبه هشتم را کسب کرد.

در مجموع تعداد 9 تیم در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و نمایندگان قم با تیم‌هایی نظیر سروش اسکیت البرز، هیأت‌ اسکیت طبس، سایمان تبریز و هیأت‌ خراسان‌جنوبی به رقابت پرداختند و رتبه‌های دوم و هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها به ترتیب به شهرنورد قم و هیأت‌ قم تعلق گرفت.

بازیکنانی همچون سیدحسین حسینی، محمد رمضانی، علی یوسف‌علی، حسین خاموشی، امین خاموشی، علی مهدوی و سجاد اسلامی در ترکیب تیم رول‌بال قم به میدان رفتند، ضمن اینکه علی مالکی‌نژاد به عنوان مربی این تیم را هدایت کرد و محسن صادق‌پور نیز سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ح

اسکیت‌بازان قم نایب‌ قهرمان ایران شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار