مدافع تیم فوتبال ملی کشورمان گفت:تیم ملی سوریه در بازی‌ها نشان داده که تیم قدرتمندی است و آن‌ها شانس راهیابی به جام جهانی را دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی در نشست خبری قبل از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت: بازی فردا برای ما سخت خواهد بود و همه این موضوع را می دانند و باید بگویم بازی مقابل سوریه هم همانند دیگر دیدار ها سخت است.

او ادامه داد: تیم ملی سوریه هم در بازی ها نشان داده که تیم قدرتمندی است و آنها همانند کره‌جنوبی و ازبکستان شانس راهیابی به جام جهانی را دارنداما با توجه به این شرایط ما نیز  سعی خواهیم کرد تا بازی خوبی را مقابل سوریه  انجام دهیم تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

حسینی بیان کرد: در تمامی بازی‌ها تنها به پیروزی فکر می‌کنیم و در بازی فردا هم اصلاً به اینکه با سوریه یا تیم دیگر بازی داریم فکر نمی‌کنیم بلکه فقط برای کسب امتیاز به میدان می رویم.

مدافع تیم فوتبال ملی کشورمان گفت: بازی سختی با یک تیم سختکوش داریم و باید بگویم دیدار مقابل سوریه یکی از دشوارترین بازی‌های ما هم محسوب می‌شود. امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند و ما را حمایت کنند وشرایط به نحوی باشد که ما در بازی فردا موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیدار مقابل سوریه دشوار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار