مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:یک هزار خانوار مددجوی سادات در اولویت دریافت خدمات در زمینه های مختلف جهیزیه و خدمات حمایتی قرار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ضیاء رضایی اظهار کرد: این مددجویان در قالب 2 هزار و 100 نفر از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند.


وی ادامه داد: اگرچه تمامی خدمات به مددجویان ارائه می شود ولی این افراد در اولویت دریافت خدمات در زمینه های مختلف جهیزیه و خدمات حمایتی قرار دارند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام ارایه خدمات فرهنگی به مددجویان را از اولویت های این نهاد به جامعه هدف عنوان کرد و افزود: توانمندسازی مددجویان در زمینه فرهنگی در سال های اخیر مورد توجه جدی این نهاد قرار گرفته است.


رضایی یادآور شد: این نهاد علاوه بر خدمات فرهنگی در زمینه های مسکن، اشتغال، ازدواج، درمان، بیمه و غیره نیز به مددجویان خدمت رسانی می کند.
به گفته وی، در طول سال گذشته یک هزار خانوار مددجوی زیر پوشش با حمایت مالی این نهاد صاحبخانه شده و منزل مسکونی دریافت کرده اند.


مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه متاثر از فاصله گرفتن از الگوهای دینی و مذهبی است، افزود: امروزه ناهنجاری های اجتماعی زیادی خانواده ها را تهدید می کند که بیشتر آنها متاثر از فاصله گرفتن از الگوهای اسلامی و دینی است.


علی مهرعلیزاده اضافه کرد: هرچه خانواده ها به الگوهای ایرانی و اسلامی بیشتر نزدیک شوند میزان آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.


وی با اشاره به خدمات کمیته امداد ایلام به مددجویان گفت: توانمندسازی خانواده ها بویژه در زمینه فرهنگی و اجتماعی از ضرورت های این نهاد بوده و امداد خدمات برجسته ای در این زمینه ارایه کرده است.

 

انتهای پیــام/ع

حمایت کمیته امداد ایلام از هزار خانوار مددجوی سادات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.