فرماندار گچساران گفت: مبلغ سه تا پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح پایش تصویری در راستای ارتقای شاخص‌های امنیتی این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در جمع خبرنگاران با اشاره به مزایای اجرای طرح پایش تصویری در ارتقای وضعیت امنیتی، اجتماعی و کاهش بار ترافیکی شهرستان گچساران افزود: مطالعات زیرساخت‌های پایش تصویری در این شهرستان به اتمام رسیده و زمینه اجرای این طرح فراهم شده است.

وی با اشاره به سرقت مرگبار هفته گذشته در این شهرستان از یک طلافروشی بیان کرد: در این زمینه هر گونه موارد مشکوک با هوشیاری کامل نیروهای امنیتی و نظامی رصد می‌شود.

هفته گذشته در یک سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در گچساران 2 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

فرماندار گچساران از شهروندان خواست به حاشیه سازی‌ها و جوسازی‌های بی‌مورد که باعث اخلال در آرامش می‌شود توجهی نکنند.

وی ابراز داشت: از رسانه‌های ارتباط جمعی انتظار می‌رود با انتشار اخبار دقیق و خودداری از نشر شایعات به امنیت و آرامش شهروندان کمک کنند.

رحیمی افزود: تلاش برای دستگیری عاملان جنایت هفته گذشته ادامه دارد.

وی در پایان یادآور شد: مردم اطمینان کامل داشته باشند نیروهای انتظامی و امنیتی با جدیت تمام این پرونده را پیگیری و برای دستگیری عاملان این جنایت تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهند برد.

روز گذشته نیز فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران همچنان ادامه دارد.

سردار مهدی انصاری افزود: یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تشکیل شده و تحقیقات گسترده در این زمینه در حال انجام است.

وی ابراز داشت: سرنخ‌های خوبی برای شناسایی عاملان بدست آمده که به‌زودی خبر دستگیری این افراد به مردم اطلاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/ش

ارتقای وضعیت امنیتی، اجتماعی و کاهش بار ترافیکی با  اجرای طرح پایش تصویری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.