عضو جمعیت ایثارگران گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و غربی در برابر کشتار مسلمانان در راستای جلوگیری از گسترش اسلام است.

کشتار مسلمانان میانمار برای جلوگیری از گسترش اسلام استعوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جامعه جهانی همیشه در قبال ظلم‌های صورت گرفته نسبت به مسلمانان سکوت کرده است، گفت: کشورهای غربی در چند دهه گذشته با جنایات وسیع در منطقه، بوسنی هرزه گوین و میانمار با عناد و کینه‌ برخورد کردند که نشان می‌دهد از گسترش اسلام نگران هستند و به همین منظور از کشتار مسلمانان حمایت می‌کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: گسترش دین اسلام در تعالیم ما وعده داده شده است که با تحقق این امر جمعیت مسلمانان افزایش می یابد و غرب نگران انتقال تعالیم الهی اسلام به سایر ادیان است.

حیدر‌پور جنایت‌های آل سعود در سوریه، عراق و یمن را ساده‌ترین نمونه از حمایت‌های غرب برای جلوگیری از گسترش اسلام عنوان کرد گفت: غرب هرگز اجازه نمی‌دهد که کسی از این جنایت‌ها مطلع شود، بنابراین خبرگزاری‌های مستقل جهان اسلام و سایر خبرگزاری‌ها که به دنبال انسانیت هستند باید به صورت شفاف و روشن این مسائل را مطرح کنند و به گوش جهانیان برسانند تا جامعه جهانی وادار به واکنش شود.

وی افزود: همه حکومت های اسلامی باید نسبت به این فجایع غیر انسانی واکنش نشان دهند و در کنفرانس اسلامی این موضوع را مطرح کنند و از کشته شدن ناحق افراد دفاع کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مجامع بین المللی و شورای امنیت هم باید نسبت به وقوع فجایع غیر انسانی واکنش نشان دهند تا حکومت‌های فعال در زمینه حقوق بشر وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

 

هدف غربی ها از کشتار مسلمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار