۱۵۰ هزار عدد انواع قرص و داروی قاچاق در انبار دپوی قرص‌ها در ساری کشف شد.

سرهنگ احمدرضا فغانی رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  از شناسایی و دستگیری عامل تهیه وتوزیع قرص و دارو‌های قاچاق و غیرمجاز در شهرستان ساری و پلمب انبار دپوی این قرص‌ها خبر داد.


وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به صورت غیر قانونی و غیر مجاز در امر تهیه و توزیع دارو‌های غیرمجاز و تبلیغات آن در فضای مجازی، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرارگرفت.


رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به قاچاق دارو به نام ک. – ف. که با راه اندازی کانال تلگرامی در زمینه تبلیغ، تهیه و توزیع دارو‌های غیر مجاز و قاچاق فعالیت داشته، شناسایی شد.


سرهنگ فغانی افزود: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات پس از شناسایی محل فعالیت این فرد با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه انبار دپوی دارو‌های قاچاق را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.


وی گفت: در بازرسی از محل دپوی دارو‌های قاچاق بیش از ۱۵۰ هزار عدد انواع قرص، کپسول قاچاق، غیر مجاز و غیر بهداشتی کشف کردند و انبار موصوف نیز پلمب شد.


وی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.


انتهای پیام/آ


پلمپ انبار قرص قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.