مدیرعامل شرکت عمران و مسکن آستان قدس رضوی گفت: ساخت باند دوم بزرگراه شیروان بجنورد، اقدامی در راستای رفاه حال زائران حضرت رضا(ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی،محمدرضا رئیسی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن قدس رضوی گفت: کارفرمای پروژه احداث این جاده، اداره کل راه و ترابری خراسان شمالی است و شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، به عنوان پیمان‌کار فعالیت می‌کند.

وی با بیان این که پروژه باند دوم بزرگراه شیروان بجنورد، تقاطع بابا امان و کنارگذر شمالی بجنورد، به طول 8/61 کیلومتر، بخشی از طرح عظیم احداث بزرگراه از بهشهر به قوچان است، افزود: این پروژه در مسیر تردد مردم شمال کشور به سمت شهر مشهد مقدس قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن آستان قدس رضوی افزود: با اضافه شدن اجرای تقاطع بابا امان و کنارگذر شمالی بجنورد به موضوع این قرارداد، عملیات تکمیلی منعقد شده و هم‌اکنون در حال اجرا است و با اجرای این کنارگذر علاوه بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اعم از آلودگی صوتی، هوای پاک و کاهش تصادفات را به همراه داشته و وسائط نقلیه سنگین بجای عبور از داخل شهر بجنورد از این کنارگذر تردد خواهند نمود.

وی اظهار کرد: در این محور، تا کنون یک تونل به طول 300 متر و 22 دهانه پل نیز ساخته شده است.

رئیسی با اشاره به نقش استراتژیکی این پروژه گفت: پروژه مذکور در مسیر بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه، حضرت رضا(ع) ساخته شده است که پل ارتباطی شهرهای شمال کشور با شرق کشور نیز می‌باشد.

وی گفت: در این مسیر، همچنین 2 کارخانه پتروشیمی خراسان و سیمان بجنورد قرار دارد که جزء بزرگ‌ترین کارخانه‌های کشور به شمار می‌رود.

رئیسی افزود: از طرفی، پروژه باند دوم بزرگراه شیروان بجنورد، تقاطع بابا امان و کنارگذر شمالی بجنورد به لحاظ اقتصادی و کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردار است و خطر تصادف رو به رو را به صفر کاهش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن آستان قدس رضوی با اشاره به تعهد کاری و کیفیت بالای خدمات این شرکت گفت: شرکت مسکن و عمران رضوی با آگاهی کامل از خواسته‌های کارفرما و مشاور، چه به لحاظ فیزیکی و چه تامین منابع مالی پروژه، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در صورت وجود هر گونه مشکل، سریعا نسبت به رفع آن اقدام کرده است.

انتهای پیام/آ

احداث باند دوم بزرگراه شیروان - بجنورد و تقاطع روگذر در راستای رفاه حال زائران حضرت رضا(ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.