فرماندار شهرستان همدان از افزایش 31 درصدی آمار فوتی تصادفات رانندگی در همدان خبر داد.

افزایش 31 درصدی آمار فوتی تصادفات رانندگی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی فرماندار همدان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در کارگروه ترافیک شهرستان همدان صورت می‌گیرد و خوشبختانه مصوبات خوبی داشتیم، اظهارکرد: اقداماتی در زمینه ایمن‌سازی و بخش فیزیکی انجام شده اما با این وجود خلأهایی وجود دارد.

وی با تاکید به لزوم برخورداری برنامه مدون در راستای فرهنگ‌سازی نظم شهری، گفت: وجود قریب به 48 هزار دانش‌آموز در همدان ظرفیت خوبی است و باید این فرهنگ‌سازی از مدارس آغاز شود.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به اینکه در شهر همدان فرهنگ ترافیکی از سوی رانندگان تاکسی و شخصی و نیز عابران پیاده رعایت نمی‌شود، افزود: باید آموزش‌ها آغاز شود و تبلیغاتی نیز پیش نرویم تا فرهنگ هدفداری داشته باشیم.

وی از افزایش 31 درصدی آمار فوتی به دلیل عدم رعایت فرهنگ ترافیکی در همدان طی امسال خبر داد و گفت: هر سال که به جلو حرکت می‌کنیم در خصوص رعایت فرهنگ ترافیک وضعیت خوبی نداریم و باید تصمیمات جدی در این رابطه گرفته شود.

تعالی بیان کرد: رینگ مرکزی شهر همدان نیاز به مراقبت بیشتری دارد چراکه همدان شهر گردشگری است و میدان‌هایی نظیر آرامگاه بوعلی و خیابان‌هایی همچون پاستور نیاز به افزایش نیروی انسانی پلیس دارند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش اکیپ موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر با کمک شهرداری، گفت: در شهر همدان بسیار کم شاهد اعمال قانون از سوی پلیس موتوری هستیم که اگر اعتباراتی برای این منظور لحاظ شود، بسیار مهم و اثرگذار است و ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/ص.ف

افزایش تصادفات مرگ بار در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.