رفع چالش کمبود آب و جلوگیری از پیامدهای منفی آن مهم ترین برنامه دولت دوازدهم دراستان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمودقنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: بیشتر شهرستان های سمنان با چالش کمبود آب مواجه هستند و از دولت یازدهم برای رفع این بحران برنامه های کاربردی تدوین شده است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود : 2 شهر سمنان و شاهرود با بحران کمبود آب 200 لیتر برثانیه مواجه است که با رویکردی جهادی در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن برای رفع این چالش اقدام کرد.


وی تصریح کرد : در میان مدت حفر سه حلقه چاه در سمنان و 2 حلقه چاه در شاهرود برای رفع کمبود آب در کوتاه مدت در دستور کار شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار دارد که این طرح های مهم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.


قنبری اظهار داشت : براساس گزارش شرکت آب و فاضلاب روستایی سمنان اکنون به 17 روستای این استان با تانکر آبرسانی می شود که باید مسوولان امر در کمترین زمان ممکن برای رفع این بحران اقدام کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود : انتقال آب از حوزه های دیگر به استان از راهبردهای مهم و مطالعاتی است که امیدواریم این طرح در آینده ای نزدیک در سمنان اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد : انتقال آب خزر به سمنان و انتقال آب از سرچشمه های قطری استان گلستان به شاهرود مهم ترین خواسته اهالی این شهرستان ها برای رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری است.

 

قنبری کمبود آب را یکی از چالش های اساسی برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در سمنان برشمرد و اظهار داشت : تلاش می شود در دولت دوازدهم این دغدغه برطرف شود.


انتهای پیام / ذ


کمبود آب را یکی از چالش های اساسی برای سرمایه گذاری در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.