استاندار مازندران خواستار افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای در مازندران شد و از بکارگیری حدود هزار و ۶۰۰ نفر امسال در شرکت‌های بیمه استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جمع مدیران شرکت‌های بیمه‌ای مازندران در چالوس چالوس بر ضرورت ایجاد جاذبه در قوانین بیمه تاکید کرد و گفت:: مروجین بیمه برای توسعه پوشش بیمه‌ای باید تلاش بیشتری کنند.


وی با اینکه دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری هنگفتی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کرده است، افزود: به نظر می‌رسد متولیان امراز از این ظرفیت در بعد تبلیغات و فرهنگ سازی با هدف استقبال بیشتر مردم از شرکت‌های بیمه گر استفاده نمی‌کنند.


استاندار مازندران گفت: امروز مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی برای شرکت‌های بیمه گر فضا‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی است و مسئولان این شرکت‌ها می‌توانند از این بستر‌ها برای آگاهی بخشی از مزیت‌های بیمه به مردم بهره برداری کنند.


فلاح جلودار افزود: حدود هزار و ۶۰۰ نفر امسال در شرکت‌های بیمه گر استان مشغول فعالیت می‌شوند که این امر یک فرصت و گامی در جهت بهبود رونق اقتصادی استان است.


وی از صداو سیما و رسانه‌های استان خواست تا با معرفی بیمه و خدمات آن به گسترش پوشش بیمه‌ای استان کمک کنند.


انتهای پیام/آ


آرامش و امید در جامعه با گسترش صنعت بیمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار