فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگيری يك سارق حرفه ای منزل و كشف 70 ميليون ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمدرضا خدادوست"گفت :در پي وقوع چندين مورد سرقت از منازل شهروندان نجف آبادي بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان نجف آباد قرار گرفت .

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي با انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي يك عمليات غافلگيرانه او را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: فرد دستگير شده هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شد به سرقت 70 ميليون ريال اموال از منازل شهروندان نجف آبادي اعتراف كرد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اينكه در اين رابطه پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد بيان داشت : اموال كشف شده پس از طي مراحل قانوني به مالكان آنها بازگردانده مي شود .

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان از شهروندان خواست ، منازل خود رابه سيستم هاي ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كنيد، اموال با ارزش و گران بها را داخل منزل نگهداري نكنيد و حتي الامكان به صندوق امانات بانك ها بسپاريد و در صورت مشاهده پرسه زني افراد مشكوك در اطراف منازلتان موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.