فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۹۷ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سردار عزیز اله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی، با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی عملیات ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، ۷۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نخ انواع سیگار، ۱۳۲ هزار مترپارچه، ۴۲ کیلوگرم چای، ۱۶ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۴۳۵ دستگاه لوازم خانگی، ۲ هزار لیتر سوخت،۳ هزار و ۶۰۰ عدد لوازم آرایشی،۵۱ تن برنج، ۹ هزار و ۵۰۰ ثوب البسه و ۱۵۳ راس دام قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۹۷ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار ملکی گفت: در این رابطه ۳ باند قاچاق کالا منهدم و ۱۱۶ متهم نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۲۷ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، گفت:از این تعداد ۹ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۱۸ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در مبارزه با قاچاق یاری کنند.
انتهای پیام/ر

 

کشف کالای قاچاق در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.