امام جمعه مهريز گفت: نهادهای فرهنگی و تبلیغی نقش مهمی در معرفی جریان غدیر غم و ثمرات آن در اسلام به مردم و جوانان دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز گفت: از مسائل مهم و سرنوشت‌ساز در جهان اسلام، موضوع غدیرخم است که باید به صورت دقیق مردم و جوانان را در جریان ابعاد آن قرار دهیم.

 حجت الاسلام محی الدینی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور بزرگداشت هفته ولایت و امامت و روز غدیر خم، افزود: نهادهای فرهنگی و تبلیغی نقش مهمی در معرفی جریان غدیر غم و ثمرات آن در اسلام به مردم و جوانان دارند.

وی با بیان این که برنامه‌های روشنگری و بصیرتی برای تبیین واقعه غدیر خم برای آحاد مردم بسیار مهم است، تصریح کرد: از مقاطع مهم تاریخ اسلام و شیعیان این واقعه است که هنوز به صورت جدی به آن پرداخته نشده است .

امام جمعه مهريز بیان كرد: روز غدیر خم در اصل آغاز امامت حضرت علی(ع) و روز تعیین سرنوشت‌ساز در تاریخ اسلام است که فرصت مناسبی برای پرداختن به ابعاد و اهمیت آن محسوب می‌شود .

وی تصریح کرد: جشن‌های هفته امامت و ولایت و غدیر خم باید خیلی باشکوه و پرشور و با حضور آحاد مردم و جوانان ازسوی مردم ولایت‌مدار و با همکاری تشکل‌های فرهنگی برگزار شود .

محی‌الدینی اظهار كرد: در جشن‌های هفته امامت و ولایت و غدیرخم باید به مسائل محتوایی و عمیق توجه خاص شود چون این واقعه از قداست و ارزش بس والایی برخوردار است .

وي با ضرورت برنامه‌ریزی و هماهنگی مدون و دقیق در خصوص بزرگداشت هفته امامت و ولایت و جشن‌های ویژه غدیر خم در سطح شهر و مناطق روستایی مهریز تاکید کرد.

همچنین تعدادی از مسئولان فرهنگی در مورد اهمیت هفته امامت و ولایت و غدیرخم، مطالبی بیان کردند و مقرر شد كه جشن‌های مناسبی در سطح شهرستان مهریز برگزار شود.

انتهای پیام/ ی

نقش مهم نهادهای فرهنگی و تبلیغی بر معرفی جریان غدیرخم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.