دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در بافق آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید علی نوروز زاده شهردار بافق با بیان اینکه این جشنواره به مدت یک هفته برگزار می شودگفت: برپایی غرفه های مختلف نمایشگاهی، اجرای مسابقات مختلف ورزشی و خانوادگی،مسابقه ویژه بانوان، جشن خرماو جُنگ های شادی ازجمله برنامه های این جشنواره است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط و شادابی و سالم سازی اوقات فراغت شهروندان و انجام برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی عنوان کرد و افزود: معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان بافق و گذراندن اوقات فراغت شهروندان از دیگر اهداف این جشنواره است.

رئیس جشنواره تابستانه بافق به برگزاری دومین سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی همزمان با جشنواره تابستانه این شهرستان اشاره و بیان کرد: جمعی از برترین مجسمه سازان مطرح کشور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ شهریورماه سال جاری در مجموعه تفرجگاه آبشار بافق به ساخت طرح های برگزیده می پردازند.

نوروز زاده بیان داشت:در این جشنواره مسابقات ویژه آقایان فوتبال ساحلی،پنی کلاپ و کلاه بوقی و مسابقات ویژه بانوان تنیس روی میز و والیبال می باشد که مسابقه شیرینی خرمایی، مسابقه نوزادان و نمایش ورزش زورخانه ای از دیگر برنامه های این جشنواره است.

ساخت مجسمه های شنی باحضور هنرمندان کشوری و اجرای برنامه های شاد و مسابقات ورزشی از برنامه های این جشنواره است .

انتهای پیام/ ی

دومین جشنواره تابستانه و سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.