پروازهای دوحه و استانبول از مهر امسال به پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمود امانی مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: اکنون در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی هستیم تا پروازهایی با هواپیماهای 100 نفره در فرودگاه بین المللی بندرعباس مسافران را به مقصد این دوشهر خارجی جابجا کنند.
وی افزود: در صورت استقبال ، پرواز دوحه 2 روز در هفته و پرواز استانبول به صورت فصلی و در روزهای تعصیلات بهار و تابستان اجرا می شود.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: اکنون هر هفته 8 پرواز از بندرعباس به دبی و یک پرواز نیز به مقصد مسقط در این فرودگاه اجرا می شود.
وی افزود :در فرودگاه بین المللی بندرعباس این امکان وجود دارد که در صورت تقاضا تعداد پرواز های داخلی و خارجی افزایش یابد.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت:فرودگاه های اضطراری میناب ،بستک و پارسیان نیز با هزینه 6 میلیارد تومان بازسازی می شوند.
محمود امانی افزود: از این فرودگاه ها در زمان وقوع حوادث و در شرایط اضطراری استفاده می شود.
وی با اشاره به اینکه پارسال 4 پارکینگ هواپیما در فرودگاه بین المللی بندرعباس وجود داشت گفت: امسال تعداد پارکینگ هواپیماها به 8 پارکینگ افزایش یافته که سال آینده نیز 2 پارکینگ دیگر به فرودگاه بین المللی بندرعباس افزوده می شود.
وی افزود: امسال 6 درصد به تعداد پروازها و 12 درصد نیز به تعداد مسافران این فرودگاه اضافه شده است.
فرودگاه بین المللی بندرعباس یکی از 13 فرودگاه هرمزگان است که روزانه بیش از 5 هزار مسافر از طریق این فرودگاه با 40 پرواز به 16 مقصد داخلی و 2 مقصد خارجی مسافرت می کنند.

انتهای پیام/ز

توسعه پروازهای فرودگاه بین المللی بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.