چهارمین دوره سنگ نوردی داخل سالن کشور ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا کریم رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان با بیان اینکه شاهرود میزبان همایش ملی سنگ نوردی داخل سالن خواهد بود گفت : در این دوره از مسابقات ۱۵۰ سنگ نورد زن و۱۵۰ ورزشکار مرد در رده نونهالان و نوجوانان به مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی با بیان اینکه در این مسابقات یک تیم پنج نفره از استان سمنان نیز حضور خواهد داشت، افزود: برای برگزاری این دوره از رقابت ها ۶۰نفر به عنوان کادر اجرایی، روند مسابقات را نظارت می کنند و در مجموع ۲۰داور نیز قضاوت این مسابقات را عهده دار خواهند بود.

 

رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان میزبانی شاهرود از مسابقات استانی و ملی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: برگزاری این مسابقات در شاهرود می تواند به ایجاد انگیزه برای ورزشکاران رشته سنگ نوردی و بهبود زیرساخت های لازم برای این ورزش در منطقه کمک شایانی کند.

 

کریم اضافه کرد: استان سمنان از موقعیت بسیار خوبی در حوزه ورزش کوهنوردی برخوردار است لذا برگزاری مسابقات ملی می تواند ظرفیت های استان و شهرستان را در سطح کشور بیش از پیش معرفی کند لذا با بهره گیری از توریسم ورزشی، کوهنوردی و سنگ نوردی را می توان تبدیل به پتانسیل گردشگری کرد.


انتهای پیام / ه


برگزاری مسابقات سنگ نوردی داخل سالن در شاهرود


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.