مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از روز 19مرداد ماه به عنوان اوج تردد در استان یاد کزد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازمسعود مصدقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که بیشترین حجم مسافرت‌های استانی را داشته است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان داشت: بیشترین تردد در مرداد ماه امسال17میلیون و 400هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته‌اند. در 5 ماهه امسال 71میلیون و 500 هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته‌اند.

مصدقی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات استخراج شده توسط دستگاه‌های تردد شمار ساعت اوج تردد در بیشتر محورهای استان را ساعت 19- 18 با تردد 2 هزار و 250 وسیله نقلیه ثبت کرده‌اند و روز اوج تردد را در تاریخ 19مرداد ماه با تردد بیش از 586 هزار خودرو است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: برای افزایش کنترل جاده‌ای 10 ایستگاه تصویری درمحورهای اهواز- شوش، شوش- دزفول، شوش- اندیمشک، دهدز- شهرکرد، اهواز- آبادان، اهواز- بستان، بستان- چذابه، اهواز- بهبهان، کیلومتر15 آزاد راه خلیج فارس، اهواز- خرمشهر و شوش- اهواز راه‌اندازی شده که آماده بهره‌برداری هستند.

وی اظهار داشت: 8 ایستگاه نظارت تصویری نیز در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در حال نصب هستند که پیش از ایام اربعین حسینی برای ارتقاء ایمنی سفر زوار  به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/م

بالا بودن آمار تردد در جاده های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.