برای نخستین بار اسامی نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم ، در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روز 18 شهریور معرفی می‌شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین علی مقنی معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در با اشاره به آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار داشت: این دوره از رقابت های سراسری قرآن کریم از روز گذشته با حضور 900 نفر از برگزیدگان قرآنی 31 استان کشور در مجتمع شهید کاظمی ارومیه آغاز بکار کرده است و تا 26 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امسال برای نخستین مرتبه، اسامی نمایندگان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم، در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در روز 18 شهریور و در روز عید غدیر اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام مقنی افزود: همچنین امسال برای نخستین بار یک سرپرست یا استاد راهنما و نخبه به همراه هر تیم از هر استان به مسابقات اعزام شده و در کنار تیم قرآنی، رسالت خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به پویش وقف مشارکتی قرآنی و راه اندازی سامانه #114*780* گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، طرح ملی پویش ایجاد وقف قرآنی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های قرآن کریم در سطح جامعه اسلامی با محوریت استان آذربایجان غربی و با هدف بهره گیری از سرمایه های خرد اقشار مختلف مردم در ایجاد موقوفات نوین قرانی به شکل دسته جمعی آغاز شده است.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم، تجلیل از اساتید پیشکسوت قرآنی، راه‌اندازی کمپین"و رونمایی کتاب"ارومیه" برای معرفی شهر و استان آذربایجان‌غربی نیز پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام مقنی با تاکید بر توجه به جذابیت‌های بصری در این دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسابقات به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی پخش می‌شود، تلاش شده که با بهره گیری از بهترین جلوه های تصویری نمایش داده شود.

انتهای پیام/ح

اسامی نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم  روز  18  شهریور ماه  اعلام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.