تا کنون بیش از 2 هزار و 535 فرصت شغلی در بخشهای صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان ایجاد شده است.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در پنجاهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان در بندرعباس گفت : تعهد ایجاد شده تا پایان سال در این بخش ها 10 هزار و 697 فرصت شغلی بوده که تا کنون 23 درصد آن محقق شده است.
وی افزود : این فرصت های شغلی در حوزه های اصناف ، رونق تولید ، معدن ، طرح های بالای 60 درصد و فرش دستباف ایجاد می شود .
قاسمی گفت : تا کنون بیشترین شغل ایجاد شده در بخش معدن با 68 و نیم درصد است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : این طرح از خرداد آغاز و در سه ماه این میزان فرصت شغلی در هرمزگان ایجاد شده است .
قاسمی افزود : امسال برای تحقق این فرصت شغلی به اصناف تولیدی تسهیلات رونق تولید پرداخت می شود.
وی گفت : سامانه اصناف هرمزگان برای نام نویسی متقاضیان دریافت تسهیلات است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : متقاضیان دریافت تسهیلات بخش های تولیدی ، معدنی ، صنعتی و کشاورزی نیز در سامانه بهین یاب نام نویسی کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان هم در این نشست گفت : با توجه بیشتر به طرح های موردنظر می توانیم به راحتی تا پایان سال به تعهدات شغلی خود دست یابیم.
علی رئوفی افزود : صدور استعلام و انعقاد قرارداد از طرف سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان برای واحدهای شن و ماسه رودخانه ای از دیگر مصوبات این نشست بود.
بررسی مشکلات واحدهای تولیدی قیر در استان از جمله مالیات بر ارزش افزوده و مسائل گمرکی برای تولید و صادرات بیشتر از دیگر موضوعات این نشست بود.

انتهای پیام/ز

توسعه اشتغال در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.