نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی گفت: با تکمیل بزرگراه شیراز - داراب - بندرعباس میزان تصادفات کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا انصاری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه هزینه ساخت بزرگراه شیراز- داراب - بندرعباس را کاهش داده است، بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه باید در سال‌های آینده بودجه را بیشتر کند تا ساخت این جاده هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

وی تصریح کرد: این محور همواره یکی از نقاط حادثه خیز داراب بوده و بار‌ها از سوی مردم و امام جمعه این شهرستان انجام عملیات استانداردسازی و تکمیل بزرگراه شیراز - بندرعباس در این نقطه به عنوان یکی از مطالبات اصلی مطرح شده است.


نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در زمینه بروز تصادفات در این محور دیده نمی‌شود، سازمان برنامه و بودجه است که باید اعتباری را برای تکمیل بزرگراه شیراز- داراب- بندرعباس  اختصاص دهند.


گفتنی است، در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی در محور جنت‌شهر شهرستان داراب در بامداد جمعه ۹ نفر کشته و ۳۴ نفر مجروح شدند و ۲ نفر از دانش‌آموزان نیز از ناحیه دست و پا دچار قطع عضو شدند که براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۳ نفر از دانش اموزان دچار آسیب نخاعی شدند.

انتهای پیام/ت


نبود اعتبار برای تکمیل بزرگراه شیراز- داراب- بندر عباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار