هزار بنر آویز و ۴۰ رولاپ با مضامین توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی برای جلوگیری از هرگونه مخاطرات ذبح دام و آلودگی‌های بهداشتی در سطح مشهد نصب می شود.

نصب هزار بنر آویز و ۴۰ رولاپ با مضامین توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛  علیرضا صحراگردمدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پیرو هماهنگی‌های بعمل آمده برای جلوگیری از هرگونه مخاطرات ذبح دام و آلودگی‌های بهداشتی، مرکز بهداشت و اداره دامپزشکی با همکاری شهرداری مشهد برنامه‌ریزی‌هایی برای کاهش این خطرات انجام داده است که از این فعالیت‌ها می‌توان به ننصب  بنر آویز و  رولاپ با مضامین توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی اشاره کرد.


وی افزود: همزمان با روز عید قربان و فعالیت ۸۳ گروه گشت شهرداری برای جلوگیری از ذبح غیرمجاز دام، هزار و ۸۵ راس دام زنده در مشهد جمع آوری شد.

صحراگرد گفت: در این چارچوب ۶۳۷ راس دام زنده از سطح شهر جمع آوری و طی هماهنگی‌های قبلی به اداره دامپزشکی تحویل داده شد تا پس از طی مراحل قانونی به مالکان برگردانده شوند.

وی افزود: همچنین جدا از این، تعداد ۴۱۲ راس گوسفند زنده روز گذشته به مراکز مجاز ذبح دام در مشهد منتقل شدند و بیشترین میزان جمع آوری دام زنده مربوط به منطقه هفت شهرداری مشهد بود که در این منطقه ۴۰۰ راس دام جمع آوری شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین طی این روز ۲۶۹ جلد پوست گوسفند و احشاء از سطح شهر جمع آوری شد.

پنج مرکز مجاز ذبح مجاز دام در مشهد روز عید قربان برای ذبح بهداشتی در سطح شهر مشهد فعال بود. ۱۸۵ گروه دامپزشکی نیز در این روز بطور رایگان بر عرضه و ذبح دام‌ها در سطح خراسان رضوی نظارت داشتند.
 
 
انتهای پیام // ف.م

 

جمع آوری هزار و ۸۵ راس دام زنده از سطح شهر مشهد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار