عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:
حادثه نابینا شدن ۹ مریض در یک کلینیک تقصیر پزشکان نیست
مدیر عامل سازمان آتشنشانی بیرجند با بیان اینکه یکی از دغدغههای اصلی آتشنشانی بیرجند وجود مزاحمتهای تلفنی و مشغول کردن سامانه ۱۲۵ است،گفت: در این مدت 460 تماس با سامانه 125 برقرار شده که 410 مورد از این تماسها مزاحمین تلفنی بودهاند.
میرزایی افزود: هنوز برای بسیاری از مردم جا نیفتاده که نباید با مراکز حساسی مانند آتشنشانی شوخی کرده و با مشغول کردن خط 125 مانع از سرعت ما بر سر حادثه دیده میشوند و مزاحمتهای تلفنی بلای جامعه امروز در این سامانه است.
وی با بیان اینکه ایمنی شهر بیرجند و ایمنی ادارات مطلوب نیست ،گفت: باید در زمینه ایمنی فرهنگسازی کنیم و در این راستا در سطح شهر به آسیبشناسی صنوف، اماکن تجمعی، معابر، ادارات و وضعیت مسکونی تا حدودی پرداخته شده است.
انتهای پیام/ب