فرماندار شهرستان فراشبند گفت: مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر فراشبند حل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن پور زارعی فرماندار شهرستان فراشبند گفت: با حفر یک حلقه چاه و صرف هزینه، هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان فارس و ۲ درصد درآمد نفت و گاز، درحال حاضر مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر فراشبند حل شد.


وی افزود: همچنین برای رفع مشکل شبکه آب شهر دهرم فراشبند، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شد.


پور زارعی ادامه داد: باتوجه به اینکه بافت و اقلیم این شهرستان از سه قسمت، شهری، روستایی و عشایری تشکیل شده، تلاش می‌شود که عدالت در زمینه اجرای طرح‌ها در این مناطق رعایت و به نیاز‌های ساکنان هر سه منطقه پاسخ داده شود.


وی بیان کرد: امسال در هفته دولت ۳۵ طرح در مناطق یاد شده افتتاح و یا عملیات ساخت آن‌ها آغاز شد که از جمله آنها، افتتاح دبیرستان شبانه روزی خدیجه کبری (س) شهر فراشبند در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع، و بهره برداری از کارگاه جمع آوری شیر و ساخت فرآورده‌های لبنی تعاون روستایی این شهر است.


پور زارعی اظهار داشت: افتتاح ساختمان خیر ساز همراه بیمار در بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند، زیرسازی، بهسازی و آسفالت روستای حسین آباد، افتتاح ۲ باب از ۲۲ واحد مسکن مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران، شمار دیگری از این طرح‌ها محسوب می‌شود.


وی ادامه داد: بهره برداری از سامانه خودکار سازی (اتوماسیون) شبکه برقرسانی، آسفالت و زیرسازی چند خیابان در شهر نوجین فراشبند با اعتبار هشت میلیارد ریال، افتتاح ساختمان‌های پزشک درمانگاه، بازداشتگاه نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهر نوجین و بهسازی روستای کورکی در بخش مرکزی فراشنبد از دیگر طرح‌های هفته دولت به شمار می‌آید.


فرماندار فراشبند تصریح کرد: همچنین درهفته دولت از سوی بنیاد برکت، عملیات احداث مدرسه ۶ کلاسه عشایری فراشبند آغاز و از اطلس جهانگردی این شهر نیز رونمایی شد.


فراشبند در فاصله ۱۶۴ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر


رفع مشکل شبکه آب در فراشبند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار