تیم های منتخب پینگ پنگ نوجوانان و جوانان فارس برای شرکت در مسابقات کشوری مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پیمان ابوالحسنی رئیس هیات پینگ پنگ فارس گفت: مسابقات پینگ پنگ انتخابی تیم نوجوانان و جوانان فارس برگزار شد و تیم‌های منتخب این استان برای شرکت در مسابقات کشوری مشخص شدند.


وی افزود: در این مسابقات که در خانه پینگ پنگ شیراز برگزار شد در رده نوجوانان ۱۰۶ ورزشکار و در رده جوانان ۱۲۷ پینگ پنگ باز شرکت داشتند.


ابوالحسنی ادامه داد: در رده نوجوانان، امیر رضا جمالی از گراش عنوان نخست را کسب کرد و پرهام فهام از شیراز و امیر عباس جعفر پور از داراب به ترتیب دوم و سوم شدند.


وی بیان کرد: همچنین در این رده نیز احسان شریفی از شیراز، محمدحسن سبزواری از گراش، شایان فلک دین از شیراز و محمدجواد ملک زاده و امیر رضا یزدان فر از داراب به ترتیب در رده چهارم تا هشتم قرار گرفتند.


ابوالحسنی اظهار کرد: در رده جوانان، آرین عادل از شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد، سینا معصومی از شیراز نایب قهرمان شد و محمد مهدی آخوندی از گراش هم سوم شد.


در این رده، علی محمد رجبی و عارف چشفر هر ۲ از شیراز، سینا نصریانی از لارستان، پرهام فهام از شیراز و محمد حسن سبزواری از گراش در رده چهارم و تا هشتم قرار گرفتند.


نفرات تیم‌های منتخب فارس، به مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه ۹۶ در قزوین برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ر


اعزام نفرات برتر پینگ پنگ به مسابقات قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار