کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه هفته جاری برای رسیدگی به سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی جلسه اضطراری با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل خواهد داد.

جلسه اضطراری در مجلس برای بررسی سانحه اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی برگزار می شودبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه هفته جاری برای رسیدگی به سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی جلسه اضطراری با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل خواهد داد.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پی سانحه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر هرمزگانی، با ارسال دعوتنامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار حضور وی در جلسه اضطراری این کمیسیون و ارائه گزارش درخصوص این حادثه شد.


در بخشی از این دعوتنامه آمده است: بی‌تردید وقوع این حادثه و حوادثی از این نوع، منجر به ضایعات جبران‌ناپذیر و آثار جدی برای یکایک مردم شریف جامعه می‌شود و نیازمند تمهیداتی است که این کمیسیون به نمایندگی از ملت شریف، خواستار اجرای کامل آن می‌باشد.


 اعضای کمیسیون آموزش در این دعوتنامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرده اند که از وی انتظار بررسی علت بروز سانحه و نیز دلایل افزایش ابعاد و تلفات ناشی از آن را دارند و از وزیر دعوت شده در جلسه‌ای که جهت ارائه گزارش کامل موارد فوق شامل علل بروز سانحه و اقدامات صورت گرفته در روز سه‌شنبه مورخ 14/06/96 ساعت 9:30 در محل کمیسیون برگزار می‌شود، حضور یابد.


ساعت 3:59 صبح جمعه دهم شهریور 96، یک دستگاه اتوبوس که حامل دانش آموزان هرمزگانی بود که برای اردو به شیراز رهسپار شده بودند، در محدوده شهرستان داراب فارس دچار سانحه و واژگون شد.


براساس آخرین آمار ارائه شده، در این حادثه 9 نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند.


شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار