رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان گفت: نخستین کانون آفرود در کرمان تشکیل شده است، نقش گردشگری و برند گردشگری استان در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مهدی سیاوشی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به جداسازی کویر به مناطق سبز، زرد و قرمز سخن، افزود: کمیسیون اصناف و گردشگری تشکیل شده است و در این کمیسیون حدود 30 نفر از مسئولان حضور داشته اند.
وی از افزایش اختیارات صندوق کارآفرینی امید از سقف 50 میلیون تومان به 100 میلیون تومان خبر داد و یادآورشد: در خصوص معطلی گردشگران در قرارگاه مرصاد، مکاتباتی با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندهی نیروی انتظامی استان صورت گرفته و اکنون کانال عبور گردشگران به دو کانال تبدیل شده است تا گردشگران کمتر شوند.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان به عدم آشنایی مردم ایران با جذابیت ها و سنت های استان کرمان اشاره و تصریح کرد: اقداماتی برای افزایش آشنایی مردم ایران با جاذبه های استان کرمان انجام شده که یکی از این اقدامات دعوت از دو گروه از مدیران آژانس های بزرگ ایران به کرمان بوده است.
سیاوشی با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی در اتریش طی هفته گذشته و ارائه پیشنهادات اساتید اتریشی برای راه اندازی دانشکده گردشگری در استان کرمان، اظهار کرد:تشکیل کمیسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی از سوی تعدادی از نمایندگان در حال پیگیری است، همچنین پلیس گردشگری پیشنهاد شده که هم اکنون کار کارشناسی در این زمینه در حال انجام است.
وی ضمن ارائه پیشنهاد درس گردشگری در دروس مدارس، گفت: نخستین کانون آفرود در کرمان تشکیل شده است، نقش گردشگری و برند گردشگری استان در حال پیگیری می باشد.

انتهای پیام/ی

نخستین کانون آفرود در کرمان تشکیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار