رئیس هیئت کاراته استان گفت: تیم‌های کاراته آقا و بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور2 مدال طلا و 3 برنز کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رحیم محمود زاده رئیس هیئت کاراته استان کهگیلویه بویراحمد گفت: مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو آقایان کشور به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار و تیم کاراته استان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شد.

رحیم محمود زاده افزود: در این رقابت‌ها مهیار جعفری کاراته کا هم استانی موفق به کسب مدال طلای کومیته و برنز کاتای رده سنی نونهالان شد.

رئیس هیئت کاراته استان ضمن تبریک این مقام به جامعه کاراته استان در خصوص کسب عناوین تیم کاراته بانوان استان گفت: مسابقات قهرمانی کشور سبک شیتوریو بانوان به میزبانی استان همدان در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور ماه به میزبانی استان همدان برگزار شد و تیم کاراته بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز در این مسابقات شدند.

در این رقابت‌ها ناهیدرستمی مقام اول رده سنی امید، زهراشفیعی در رده سنی نوجوانان سوم شد و فاطمه دانایی هم در رده سنی نونهالان به مقام سوم دست یافت.

 

انتهای پیام/ش

 موفقیت کاراته کاران استان در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.