گسترش فرهنگ قرآنی موجب کاهش آسیب های اجتماعی است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بتوانیم ملت را به سمت قرائت قرآن و اقامه نماز سوق دهیم بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ آیت الله علی اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و مفسر بزرگ قرآن در آیین افتتاح چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن حسینیه ثارالله ارومیه برگزار می شود، با اشاره به اهمیت نماز و قرآن، اظهار داشت: باید تلاش شود جوانان به سمت قرآن و نماز حرکت کنند تا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور رفع شود.

وی با اشاره به تاثیر آموزه‌های دینی در تربیت فرزندان، ادامه داد: کسانی که مسلمان هستند در داخل و خارج علیه ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بزرگان دینی نیز بر تربیت دینی فرزندان و آشنایی بیشتر آن‌ها با آموزه‌های دینی تاکید کرده اند.

آیت الله علی اکبر قریشی افزود: جوانان ایران اسلامی در اختیار ما هستند و باید آن‌ها را با قرآن و نماز بیشتر آشنا کنیم در این صورت است که جوانان دنبال فرهنگ‌های بیگانه نخواهند رفت.

وی گفت: همواره توسط بزرگان دینی توجه ویژه به پیامبر و امت ایشان، اهل بیت پیامبر و قرائت قرآن تاکید شده است و این امر نشان از اهمیت اقامه نماز و قرائت قرآن است.

انتهای پیام/م

 

انس با قرآن مانع آسیب‌های اجتماعی می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.