ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

جزئیات نخستین نشست هم‌اندیشی کانون مدیران جهادی

سخنگوی کانون مدیران جهادی گفت: هدف ما شناسایی مدیران جهادی، برقراری ارتباط میان آنان و کادر سازی مدیریتی است.

ناظمی اردکانیمهدی ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین نشست هم اندیشی مدیران جهادی و فعالان این عرصه، اظهار کرد: این نشست هم اندیشی با هدف پیشبرد و پایش مدیریت جهادی با تکیه بر مدیران نسل جوان انقلاب برگزار شد.

سخنگوی کانون مدیران جهادی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر را دو الگوی مدیران جهادی می‌دانیم به همین دلیل این نشست، در سالگرد شهادت آنان با گردهمایی مدیران ارشد دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی برپا شد.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه میزگردی تخصصی برای بررسی ابعاد مختلف مدیریت جهادی و چرایی آن در این همایش صورت گرفت، ادامه داد: هدف ما از  اینگونه نشست‌ها معرفی کانون مدیران جهادی و اهداف آن، همچنین مطرح کردن اندیشه‌های صاحب نظران در این زمینه است.

وی به اهداف کانون مدیران جهادی اشاره کرد و افزود: قصد ما شناسایی مدیران جهادی، برقراری ارتباط میان آنان و کادر سازی مدیریتی با شاخصه‌های مدیران جهادی است.

سخنگوی کانون مدیران جهادی با تاکید بر ضرورت ترویج گفتمان مدیریت جهادی، گفت: این گفتمان برگرفته از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است و باید برای ترویج آن تلاش زیادی انجام شود.

ناظمی اردکانی خاطر نشان کرد: کانون مدیران جهادی درصدد است که در سطح ملی، تندیس مدیران جهادی را طراحی و به مدیران برگزیده اهدا کند البته بنا داریم در آینده هم  این گفتمان را در سطح منطقه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

 

نخستین نشست هم‌اندیشی کانون مدیران جهادی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار