دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک برای نخستین بار توسط گروه فنی و مهندسی شرکت صنایع چینی تقدیس گناباد طراحی و ساخته شد.

ساخت دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک در گناباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛ هادی ایزدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد در مراسم رونمایی این دستگاه گفت: طراحی و ساخت این دستگاه توسط متخصصان بومی یک میلیارد ریال هزینه معادل یک ششم هزینه نمونه خارجی آن داشت.

وی افزود: با ساخت دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک ازخروج پنج میلیارد ریال ارز از کشور جلوگیری شد. این دستگاه در تولیدات محصولات چینی و به جای چهار ربات، کار پرداخت فرآورده‌های ظروف تولیدی را انجام می‌دهد.

محمدعلی نبی پور فرماندار گناباد نیز گفت: دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی و اشتغال به دنبال تسهیلگری برای تولیدکنندگان و کارآفرینان به منظور خروج از وضعیت رکود اقتصادی است.

محمدعلی نبی پور افزود: تعهد و صداقت نیرو‌های کار گنابادی باعث افتخار، بالندگی و کمک به توسعه و افزایش رضایت مندی کارآفرینان غیربومی است.

مهدی مرادی قائم مقام شرکت تولیدی صنایع چینی گناباد نیز نبود زیرساخت‌های مانند فرودگاه و دوری از بازار مصرف و مواد اولیه را از مشکلات مهم تولیدکنندگان در شهر‌های محروم و کم برخوردار مانند گناباد دانست.

۱۷۲ واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، غذایی، شیمیایی و سلولزی در شهرستان گناباد فعال است و برای راه اندازی این واحد‌ها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

فعالیت این تعداد واحد صنعتی در گناباد برای سه هزار و ۲۸۴ نفر شغل مستقیم و دو برابر این تعداد به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

سه شهرک و ناحیه صنعتی با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در شهرستان گناباد فعال است.

انتهای پیام// ح. ت.
 


دستگاه میز پرداخت پرس ایزواستاتیک در گناباد برای اولین بار در کشور ساخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.