مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من دوست دارم تیم ملی کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود نکند.

حسینی: کاش کره جنوبی به جام جهانی صعود نکند/تراکتورسازی باید اتفاقات تلخ فصل گذشته را فراموش کندمجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که بهتر است کدام همگروه تیم ملی کشورمان به جام جهانی صعود کند؟ اظهار داشت: برای تیم ما مهم نیست که چه تیمی در گروه دوم می‌شود و به جام جهانی صعود می‌کند، اما من دوست دارم تیم ملی کره جنوبی به جام جهانی صعود نکند، زیرا به نظر من کره ای‌ها بسیار مغرور هستند و معمولا به تیم ملی ما آن گونه که شایسته است احترام نمی‌گذارند.

وی با اشاره به تساوی بدون گل تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی گفت: مثل همیشه تیم ملی در دفاع تیمی، بستن فضا‌ها و تحت فشار گذاشتن حریف عملکرد مناسبی داشت. این سبک بازی در دیدار‌های گذشته نیز وجود داشت وخوشبختانه ملی پوشان توانستند رکورد شکست ناپذیری و گل نخوردن را همچنان حفظ کنند.

حسینی ادامه داد: شاگردان کی روش به دنبال بستن فضا‌های مهاجمان کره جنوبی بودند و در پی آن بودند تا در ضد حملات موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت به یک تساوی ارزشمند خارج از خانه دست یافتند.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات عنوان کرد: عوامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با شرایط خاصی که برای تیم به وجود آمده، کنار آمده اند و در حال تلاش برای بهبود جایگاه تراکتورسازی هستند. در حال حاضر باید همه اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را فراموش کنیم و فقط برای ارتقا جایگاه تیم تلاش کنیم تا در انتهای فصل شرمنده هواداران نشویم.

حسینی با اشاره به مصدومیت دروازه بان تیم تراکتورسازی گفت: محمد امین بهرامی گلر جوان تیم ما دچار آسیب دیدگی شده، اما هنوز میزان دقیق مصدومیتش مشخص نیست، امیدوارم مصدومیت بهرامی جدی نباشد و بتواند در بازی‌های آینده تیم ما را همراهی کند.

 

انتهای پیام/


اظهارات حسینی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار