ده‌ها هزار زایر ایرانی که برای ادامه انجام مناسک حج ابراهیمی در سرزمین منا مستقر شده اند؛ پس از رمی جمرات و قربانی و تقصیر؛ جامه احرام از تن به درآورند.

زایران ایرانی لباس احرام از تن درآورندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ " نصرالله فرهمند " مدیرعملیات حج اعلام کرد: همه کاروان‌های حجاج کشورمان " رمی جمرات " در روز دهم ذی الحجه را انجام دادند و در خیمه‌های منا مستقر هستند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده؛ آخرین گروه از زایران کشورمان؛ ساعتی قبل رمی جمرات را انجام داده و به خیمه‌های خویش بازگشتند.

فرهمند با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به همه حجاج کشورمان گفت: بحمدالله با وجود گرمای هوا در سرزمین منا، با تدابیر پیش بینی شده زایران ایرانی این مرحله از مناسک حج را بدون مشکل به پایان رساندند.

وی اضافه کرد: حضور نیرو‌های راهنما و هیات پزشکی در مسیر‌های منتهی به جمرات و بازگشت زایران به خیمه‌ها؛ بسیار برای زایران کشورمان دلگرم کننده و آرامش بخش بود.

مدیرعملیات حج گفت: واحد‌های امدادی؛ به شماری از زایران مسن و سالخورده که در مسیر بازگشت به خیمه‌ها نیازمند راهنمایی بودند؛ خدمات لازم را ارایه کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج 96 ، اخبار حج ، مناسک حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
خیلی خوبه
آخرین اخبار