ساخت یادمان شهید محسن حججی به منظور گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر عملیاتی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول کمیته تشکل‌ مردم نهاد ستاد استقبال شهید حججی با اعلام این خبر گفت: پس از خاکسپاری شهید حججی در کنار 2 هزار و 500 شهید شهرستان نجف‌آباد، یادمان شهید حججی در این شهرستان ساخته می‌شود.

حسن قیصری افزود: خانواده شهید حججی اصرار داشتند که پیکر شهید در کنار دیگر شهدا دفن شود اما با اصرار مسئولان، قرار بر این شد که در نهایت برای این شهید بارگاه و جایگاه خاصی ساخته شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیکر شهید روز یکشنبه پس از انجام مراسماتی در مشهد و تهران به نجف آباد انتقال پیدا می­‌کند و به احتمال زیاد صبح روز دوشنبه از ساعت 8:30، مراسم تشییع پیکر انجام خواهد.

قیصری گفت: تاکنون تنها با تشییع پیکر در دو استان دیگر به جز نجف آباد یعنی تهران و مشهد موافقت شده اما در صورت موافقت مسئولان، امکان دارد که مراسم تشییع این شهید در شهرهای دیگر برگزار شود.

 مسئول کمیته تشکل مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی بیان داشت: مسیر برگزاری مراسم از میدان بسیج به سمت جنت‌الشهدا خواهد بود و نماز بر پیکر این شهید در گلزار شهدا نجف آباد خوانده خواهد شد و پیکر این شهید در یادمان شهدا کنار 2 هزار و 500 شهید دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

یادمان شهید محسن حججی ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.