معاون اول رییس جمهور در پیامى خواستار بررسى علت بروز سانحه واژگونى اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی شد.

دستور جهانگیری براى رسیدگى سریع به وضعیت حادثه دیدگان سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، در پى جانباختن تعدادى از دانش آموزان هرمزگانى در سانحه واژگونى اتوبوس، معاون اول رییس جمهور در پیامى ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده هاى آنان، از مسولان ذیربط خواست تا ضمن بررسى علت بروز این حادثه ناگوار به وضعیت آسیب دیدگان و مصدومان سریعا رسیدگى شود.

متن کامل پیام جهانگیرى به شرح ذیل است:

حادثه تلخ و غم انگیز واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی در شهرستان داراب که منجر به جانباختن و مصدوم شدن تعدادی از دانش آموزان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم فراوان شد. این مصیبت غمبار را به ملت ایران، مردم شریف استان هرمزگان و به ویژه خانواده های این عزیزان صمیمانه تسلیت می گویم و از مسئولان ذی ربط به خصوص وزرای آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می خواهم ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و مصدومان با بررسی دقیق علت بروز این حادثه ناگوار، در اسرع وقت نتیجه را به اطلاع مردم بزرگوار ایران برسانند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
آره حتما پیگیری کردی اقای جهانگیری مثلا خودت کوهشاهی هستی ولی هیچ توجهی ب هرمزگان نداری خودتم کرمانی به ملت معرفی میکنی ک حقم داری انصافا
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۲۲:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
دولت تدبیر وامید توجهی به آموزش وپرورش ندارد این وزارتخانه باید ادغام یا منحل شود تا کی معلم باید نردبان ترقی شما باشد تا کی معلم باید بازیچه بازیهای سباسی شما باشد دود بی توجهی به فرهنگیان انشااله به چشمتان خواهد رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
خودتون تشريف مي برديد از نزديك و حضوري پيگيري مي كرديد بهتر نبود؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
رسیدگی کیلویی چند؟ چرا بودجه ی مدارس دولتی را نداده اند؟ چرا مدارس را فقط خصوصی میکنند و دولتی ها بی کیفیت شده اند؟ این خودش تضاد طبقاتی می اورد بی تدبیر ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
...
آخرین اخبار